Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Lite kaffe på det här

Gårdagen var strykning och migrän. Inte av värsta sorten men ändå. Nu ska jag se om lite kaffe kan köra igång den här dagen på ett bättre vis. Trots att både hunden och jag frukosterat och varit på kissrunda kommer liksom inte dagen igång förrän vi fått upp hussen också. Men nu ska det bli fart. Fart så att skärpan inte hinner med. Eller så går det som vanligt. Kaffedrickning och segt velande och sen är det kväll igen.

3 kommentarer

  1. irrhönan

    Flocken måste vara samlad för att dagen ska bli riktig dag…
    Här hemma sover Lillebror tryggt och gott, och det lär han göra ett tag till. Terroristen har borrat ner sig i sin säckstol och sover han också.
    Och ute regnar det.

    Snart är det väl kväll…. 😉

  2. Hoppas det hjälpte med kaffe, själv är jag inte kaffedrickare så för min egen del hjälper kaffe mot ingenting. Här öser regnet ner idag, så synd att jag även skrivit upp inneaktiviteter på min ”göra” lista. Soffan ser just nu väldigt inbjudande ut 🙂

    Regnvåta kramar!

  3. Ingen vilodag där heller mao 😀

Kommentera

