Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Redan då

20110807-144650.jpg

Jag är lite i städtagen och hittar gamla foton. Två saker kan man konstatera, kanske fler. Jag var inget vidare på att komponera bilder ens i min ungdomsdagar och min allra första hund ser inte alltid snäll ut på bild. Det var han inte alltid heller. Hade rottisen haft det humöret och de ovanorna hade det varit rent farligt.

Ett bonuskonstaterande är att han om jag hittat bilden i tid fått varit med i Beates konstiga djurtävling.

9 kommentarer

  1. Onekligen en smula bister uppsyn!

  2. Hi hi hi hi det felaktige kan bli rätt!!! (ett foto som blev helt fel, kanske hade vunnit pris)
    Jag minns när jag var och såg Lustans Lakejer, glad i hågen var jag med kameran.. och så snabbt iväg dagen efter för att lämna in rullen och sedan vänta på att fotona skulle bli klara. Iväg och hämta dem och hem..och VA…. på alla foto hade jag missat att få med deras huvud…fanns inte ett enda med huvud… ha ha ha ha…

    När det gäller generationer före oss som kämpat så USCH… det är slitit idag absolut, finns massor med människor som inte tror att dessa olika diagnoser finns, tyvärr verkar jag trilla på dem hela tiden. Eller trillar de över mig?

    Men att bli kallat för allt som dessa stackars människor kunde bli för. Minns bara när jag gick i skolan, vilket inte känns så länge sedan hrrrm. Så vi har kommit en bit, men ska längre!!!!

  3. Mmm … han blänger lite under lugg i alla fall … 🙂 och jo … hade din rottis inte varit att lita på hade det kunnat bli farligt. Min syster hade en rottis som man inte riktigt kunde lita på och till slut undvek alla att hälsa på henne/dom. Och det var ju inte kul.

    Kram!

  4. Jag fick ta fram min bästa fantasi för att få ihop det där fotot. Att det var en hund car klart men hur kroppsdelarna vette till var inte lätt. Kram

  5. Hahaha! Jag var tvungen att läsa texten och därefter titta JÄTTENOGA innan jag såg att det faktiskt var en hund 🙂

  6. Hade han inte fått nån mat? 😀

  7. Gun

    Hahaha, du hade nog vunnit den tävlingen. 😀

  8. Tycker den till höger ser ut som en sån där med långa öron. Till vänster vet jag inte.

    • Va?!? Det finns bara en hund på bilden.

Kommentera

