Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Inte som jag vill skryta…

Ett ganska långt sår la maken före middagen. Sen For vi ut och tog det klockrent vovven och jag. Efter det lufsade vi runt lite. På väg tillbaka till bilen gick han prydligare än någonsin i koppel. Då kommer karln som hjälpt oss med träningen förbikörande. Han är inte bara dubbladuktig på spår han har känsla för timing också hunden. Nu fick vi ju alla tre chansen att demonstrera hur duktiga vi ärrs träning trots att vi egentligen har sommarlov.

20110809-204247.jpg

10 kommentarer

  1. klart att du får skryta 🙂 är vovven bra så är han och du också förstås
    kramar

  2. Ja du ser – torkan blev ju kortvarig. Men tänk vilken chock jag fick när jag läste första meningen i ditt inlägg:

    Ett ganska långt sår la maken före middagen.

    Hur gjorde han det undrade jag, herregud – 112 eller.

    Tack för kvällens gav:-)))

    • Det är det jag säger. Gamla tanter ska inte blogga från iphone utan läsglasögon. Spår, naturligtvis, spår. Suck.

      • Haha! Jag satt också och försökte klura ut vad det var för ett läskigt sår han lagt ut… tills jag förstod att det var en viss bokstav som satte P för min förståelse!

        Å så förstår jag inte det här med ”gamla tanter”?! 🙂

  3. ”Sådan ”herre”, sådan hund” – stämmer ju hur bra som helst! ”Skryt” på!!!

  4. Gun

    Det är ju inte att skryta, utan bara rena fakta helt enkelt. 🙂

  5. Bara att gratulera.

  6. Jag är glad att det var spår, inte sår! Undrade lite först. Visst är det ett fint ekipage, båda är lika stolta ser det ut som!

    • Maken påstår att jag såg mallig ut. Som en katt med grädde i morrhåren.

  7. Klockrent 😀

Kommentera

