Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Garagegodis

20110819-142858.jpg

12 kommentarer

  1. Men oj. Jag hittade en liten nätt soffa och två fåtöljer inkl bord i en container av sådant som skulle slängas, frågade om jag fick ta hand om gruppen och fick det, trivdes inte med möblemanget förutom bordet vilket jag sålde. En karl från stora nollåtta-staden kom och hämtade ( tradera annons) möblerna. Han var jätteglad. Jag tror jag fick 4-500 för möblerna. Bordet har vi kvar i källaren.

  2. Alltså soffan liknar den Du har på bild.

  3. men efter det städningen kanske bilen får plats i garaget 🙂
    kramar

    • Kanske med lite tur. I så fall blir det premiär.

  4. 4U2

    Jag har godis gömt och framme överallt här i huset! 🙂

  5. Mycket bra-att-ha!

  6. Ser ut som ni städat ordentligt!

    • Jag har inte mer än en bråkdel på bild.

  7. Vi har också många bra att ha grejor. Vi har inte samma åsikt om vad som är vad, min gubbe och jag! 😦

    • Låter bekant. Jag passar på när maken inte är hemma.

  8. Lite gott och blandat ser jag…

  9. Påminner mig om att jag har ett förråd att tömma här……..orka liksom..haha ha de bäst 🙂

Kommentera

