Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Nästa mössa

20110921-101933.jpg

16 kommentarer

  1. Fin myssa! 🙂

  2. Vilken tjusig mössa, va duktig du är. Alltid kul att få tillverka själv. Jag håller på med en halsduk, får se när den blir klar.
    Jag håller med dig om att vara katt är mycket bättre än fotvårdsfisk 🙂

    Kram

  3. Vad formen beträffar hade mina tvillingar var sin: ett smultron och ett blåbär. I mössform alltså. De var jättesöta i sina.

    Jag gillar din skapelse också. Speciellt den häftiga Färgkombinationen. 🙂

    Kram!

  4. Fin! Det gäller att bunkra upp inför vintern nu! 🙂

  5. vilka härlliga färger 🙂 ja nu behöver vi se efter så att vi har varma plagg, snart är det vinter
    kramar

  6. Den var riktigt, riktigt söt!!! Toppen färgkombo den här gången:-)

    • Samma som sist men utan beige.

  7. Stickar Du mössor i parti och minut?

    • Näe, jag är liksom periodare.

  8. Åh, så fin den är!!

  9. Så flitig du är! Fin!

  10. Vad duktig du är

  11. Väl tajmat inför vintern att hålla igång en mössproduktion just nu! Och himla prydliga också. Hittar Du på själv eller har Du färdiga mönster?

  12. Den behövs snart. och vilka härliga färger du valt i din mössa.

  13. miss upsey daisy

    Tjusig. Nu blir jag också sugen på att göra en..

  14. SNYGG!!!

Kommentera

