Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Packad

Jag ska åka och hälsa på min Humla. Maken och hans dotter ska med. Är det så att här blir tyst så är det bara som jag svullar krogmat, umgås med bubbel i glas och balja. Sånt ska vi göra. Ibland när man håller på med den sortens aktiviteter kan man bli lite lat på bloggande. Får ni det alltför trist under tiden får ni kolla lite mer på salig gammelvovven. Själv ska jag lägga ner mina kläder i en väska och betämma mig för skor att ta med.

5 kommentarer

  1. Välkommen tillbaka till bloggvärlden och ha det så himla trevligt tills vi hörs igen!

  2. Ha det så trevligt!!!!

  3. Ha det så bra och frossa rejält:-)

  4. ha det så kul nu
    kram

  5. Kul med lite semester! Jag ska njuta massa av sötbilden på vovven!

Kommentera

