Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Sent ska syndaren vakna

Maken har gått till jobbet, jag har klivit in i duschen. När jag är klar går jag till sovrummet för att klä på mig. Vem ligger i min säng? Skuldmedveten glider han ner när han inser att han är avslöjad. Jag har länge trott att det är så. Varma områden och svarta hår i sängen. Där går min gräns. Ingen hund i sängen säger jag. Han slarvar med fothygienen och han lämnar päls efter sig. Förmodligen även fästingar under säsong. Att han har en korg bredvid min säng med en flott, röd sammetskudde i får räcka. Han smyger sig till friheter den ”lille”.

Lakanstvätt idag alltså.

4 kommentarer

  1. Ha ha … StinaFina ligger i våra sängar … får jag erkänna … 😦
    Liiite snuskigt är det … men gosigt också 🙂

    Kram!

  2. Jag säger som föregående kommentatör: MEN GOSIGT OCKSÅ 🙂

  3. Aha, mannen ångrade sig och kommer tillbaka till sängen!?

  4. Jaha han får alltså inte.

Kommentera

