Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Låg

Idag skulle pappa fyllt år.

14 kommentarer

  1. Kramar om och tänker på dig!

  2. Håller om dig…

  3. *kramen*

  4. En kompis till mig firade sin pappa trotts att han inte var i livet, köpte hans älsklingstårta, satte fram även en tallrik till honom . var en har sitt sätt att bearbeta sorgen hoppas att du hittar ditt eget sätt att fira och minnas din pappa.

    Kramar

  5. Gun

    Då förstår jag att du är låg. Kram

  6. Förstår hur det känns…..

  7. Jag förstår att du är låg. Min pappa gick bort för 14 år sedan och jag är fortfarande låg när hans födelsedag inträffar.

  8. Det känns ofta tyngst de där dagarna … födelsedagen, julen kanske . Alla de där speciella dagarna och allra tyngst känns det förstås första gången … tror jag.
    Jag tänker på dig …

    Kram!

  9. Det känns, det är svårt…..många kramar

  10. Vet hur det känns.

    Kram

  11. *skickar medkänsla*

  12. Omtankar till Dig! Känner igen det på mammas födelsedag.
    Tänker rätt ofta på det Du skrev för ett tag sen att Du kände Din pappas närvaro, inte vid graven utan vid saker och aktiviteter som påminde om honom. Så är det för mig också när det gäller mamma. Nu när jag tog hand om älgköttet så fanns hon ¨liksom med hela tiden, hon levde verkligen upp varje år när hon hjälpte oss att skära o mala kött.

  13. Vet hur du känner dig och känner med dig. Jag förlorade båda mina föräldrar för några år sen. Det blir lättare med åren men vissa dagar är skit.

    Kram

  14. TT

    Usch så tradigt!

Kommentera

