Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Det kan vara på två sätt

Antingen drömmer den här killen mardrömmar eller så har vi fladdermöss på vinden. Natten har varit stökig. Om man vaknar av en rottis som ylskäller 2 dm från ett öra vaknar man ordentligt.

Att sen maken som kliver upp riktigt tidigt av hänsyn till mig stänger sovrumsdörren så att jag ska kunna sova en lite stund till har precis motsatt effekt. Oavsett på vilken sida om dörren han är skulle han varit på den andra vovven. Man vaknar ganska bra av rottiskrafs på dörr också.

6 kommentarer

  1. Det ser lite trångt ut i hans bädd. Jag förstår att han föredrar gästsängen.

    Hundar är som barn…man får inte ens vara i fred på toaletten.

  2. Stackars dig … jag känner igen det där med den stängda dörren. T o m schnauzerkrafs är krafs … som väcker upp en.

    Kram!

  3. Det räcker nog med en vanlig väckarklocka för min del;-)

  4. Alltså… Jag tycker att du kommer med oskyldiga anklagelser och påhopp här, va… Han ligger ju så snällt och fint och sover.
    😀

  5. Tänk att det där känner jag igen 🙂
    Fast i terrierstorlek 🙂

  6. Det är väl klart, hur ska man kunna se vem som är roligast att vara med av matte och husse om det är dumma stängda dörrar i vägen?

Kommentera

