Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

En makaron i skon

När storkusin Humlan 23 leker med lillkusin M snart 5 är de ganska odygdiga. I går rymde de. Bror min och jag fick leta efter våra barn i hela huset. När vi skulle åka hade jag makaroner i mina skor och makens skosnören sammanknutna. Lillasystern hon fryner på nosen och lurar sin faster att göra knasiga grimaser.

I morse hittade jag en makaron som blivit kvar. Fotsvetten kan inte varit så farlig för den hade behållit formen. Odygdspåsar!

3 kommentarer

  1. Kunde varit värre saker i den 😉 Härligt när kusinerna har kul. Känner igen det från våra barn och lilla söta systerdotter!

  2. Lät som en barnvisa den där rubriken 🙂
    Och visst kunde det varit värre saker än makaroner ;-D

  3. Skönt att man har barnasinnet kvar … långt upp i åren. 🙂 Tänk vad mycket man skulle missa annars.

    Kram!

Kommentera

