Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Bara ett litet trams

Jag hoppas att ni har koll på min högerspalt. Kollar vad andra sagt, tittar om där tillkommer några bilder (fast det var ju så länge sedan att det är skamligt), kollar vilken musik som spelas och så. Kollar ni högerspalten ser ni också ”Mest lästa inlagg”, medge att det är festligt att det här fortfarande är i topp med jämna mellanrum. Sökordet som leder hit folket torde vara snuskblogg även om de flesta verkar missat att det är ett sammansatt ord.

Är det så att en sensationstörstande allmänhet bara möts av detta mitt inlägg måtte den sexuella nöden i riket vara svår. Håjaja, men festligt tycker jag att det ändå är. Jag trodde i min enfald att det fanns mer avancerade sidor som skulle kunna hamna högre upp hos sökmotorerna.

11 kommentarer

  1. Lite trams så här på morgon, är ju aldrig fel 🙂
    Hoppas du får en fin Nyårsafton!

  2. Hos mig är det mest tvärtom, mitt mest lästa inlägg är antingen om Barbiehus eller barnfrisyr. Hahaha!

  3. Trevligt med lite vuxet trams ibland. Alldeles för lite sånt, mest bara vuxet elände.
    Önskar dej hur som nu haver ett gott nytt år!

  4. Önskar dig ett fortsatt tramsigt nytt år.
    GOTT NYTT ÅR!

  5. trams är bara trevligt 🙂
    Sv: det tycker jag låter jättebra
    GOTT NYTT ÅR till dig också
    kramen

  6. Har inte koll på din högerspalt men jag kan klicka på länken till inlägget. För att vara ärlig så var det ett av dina allra bästa under året. Kommer ihåg att jag ylade – jag menar asgarvade åt det!!!

  7. Gott nytt år !

  8. Gott Nytt År!

  9. Jojomen, en riktig snusktant är vad du är! 😉

    Jag hoppas nyårsafton blir till belåten och självklart hoppas jag också att vi träffas under året, förhoppningsvis våren!

    Kram på dig!

  10. Gott Nytt År!

  11. irrhönan

    Jag älskar din sex- och snuskblogg!
    🙂

Kommentera

