Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

2011 så här var det visst och bara rena Semalnördar behöver läsa.

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 38 000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 14 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

7 kommentarer

  1. Hahaaa!!! 5:e plats var inte så illa med tanke på min minskade bloggkapacitet! Jag får väl kompensera det med kontakten via andra kanaler.

    Och tänk att du är en sån snuskbloggare! Det är då makalöst!!! 😉

  2. Att vi fyllde operahuset lika mycket! Var det samtidigt tror du? Sjöng du? – Hoppas jag…

  3. Asch, jag trodde att jag var ivrigaste kommentatorn! Men på pallplats i alla fall. Kul statistik som WordPress har och imponerande många läsare och besökare på din blogg. Fnissar förstås åt att Dina ”snuskinlägg” drar många nyfikna (men besvikna antar jag) besökare. Det inlägget var inte snuskigt så det stör.

  4. Det är sällan jag baxnar eller är mållös. Men nu är jag det. Hur f*******n fick du till den här presentationen??!!! Gapar fortfarande. Du är nog en riktig nörd. Håll dig till bloggen och strunta i köksluckor. Å att jag är tvåa med att kommentera hos dig trodde jag aldrig… heller.

    PS. Blospot har ju också en statistik. Japp det har den. Å hur f*n tolkar jg den då;-) DS

  5. polyvalentina

    Grattis till en poppis blogg! Alltid underhållande. När det gäller kommentarer kommer jag sällan på något smart som ingen annan redan sagt.

  6. Inte illa att fylla ett operahus flera gånger om. 🙂

  7. Om man ska se till den dagliga statistiken kan vi väl säga som så att detta inte är en av landets större bloggar. Den ambitionen har jag heller aldrig haft. Jag kommenterar hos andra där jag hittar något som talar till mig på ett eller annat vis. Jag skriver det jag vill skriva och mest blir det i bloggform för att jag gillar den form av småprat som det blir i kommentarerna.

Kommentera

