Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Lycka!

20120116-144303.jpg

4 kommentarer

  1. Nya dojer är aldrig fel….första månaden på skolan skulle vi ut i verkstaden en dag och fick ”låna” skyddsskor…herrejösses, helt nya, skitsnygga, jag ställde mina gamla skor där och tog de nya istället när jag gick hem.

    Alla sätt är ju bra utom de dåliga 😉

    Trevlig kväll 🙂

  2. Grattis till ett vettigt köp.

  3. Herregud – jag tror att du och jag måste vara totalt synkade. Kolla min blogg så får du se. Det är faktiskt nästan kusligt det här…

  4. Men grattis! Du har också fallit för Icebugs. Visst är de gudomligt sköna på halka!

Kommentera

