Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Annars då?

Jo, hemmet håller på att förändra sig. Det målas och det stökas. I afton ska maken och jag åka till det stora möbelvaruhuset och beställa efter snickarns lista på vad som ska till för köket. Det kan bli riktigt bra det här och dessutom har vi nog snart ett rum färdigt som vi bara behöver bestämma vad vi ska ha det till. Ett bibliotek är extremt lockande men det kommer det också att kännas med ett stort svalt sovrum när sommaren kommer. Värre problem än beslutsångest kan man ha även om det kan vara nog så tungt.

9 kommentarer

  1. Ni jobbar på ni – duktigt!
    🙂

  2. låter bra 🙂 det går framåt

  3. ett extra rum gud vad lyxigt, spännade att få se vad det blir av det

  4. Låter som ett spännande projekt. Vilken lyx att ha ett rum över. Jag önskar…

  5. Det verkar gå som smort, tycker jag! Bra jobbat 😀

  6. Beslutsångest kan ara ett inferno. Är det dessutom tidpress vill man bara gå och lägga sig:)

  7. Så roligt med lite uppiffning hemma!

  8. Det är så kul att göra om och fixa. Jag målar och möblerar gärna här hemma. Det blir som nytt igen. Jag har också en önskan om ett bibliotek med en härlig stor skinnfåtölj i engelsk stil.

  9. Eller alltså, jag kan virka là ngder, vilket innebà r att jag bara kan gà ra grytlappar och halsdukar och annat kantigt.

Kommentera

