Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Huset fullt

Jag har hemmapluggardag. Huset är pin fullt med folk känns det som. Mattläggaren lägger matta i trappan och snickarna är tillbaka. Jag måste säga att det är rätt fantastiskt att kunna känna sig så trygg med hantverkare. Byggfällan känns långt borta.

Jag sitter förvisad till övervåningen och datorn här. Mest sitter jag och funderar på hur i fridens tider jag ska få till en marknadsplan. I huvudet är det klart och det fåniga är att jag liksom inte kommer på hur jag ska få till den snygg. Jag gissar att bara jag kommer på hur jag ska söka på nätet hittar jag nog en instruktionsfilm men innan dess blir det bara en massa taffliga försök.

Maken kom hem igår med en blombukett. Vi firar en lite speciell årsdag i vårt förhållande. Bröllopsdagen tror jag att vi skulle kunna glömma båda två, mest jag och jag måste titta i ringen för att minnas när vi förlovade oss. Förlovningen högtidlighålls lika flytande som påsken infaller. Våra årsdagar är mer för oss att känna till. En annan sorts romantik men den funkar utmärkt.

6 kommentarer

  1. Vad spännande det låter med marknadsplan, jag kanske har missat något inlägg men inom vilket område ska du starta ditt företag?

    • Området är lyx och kvalitet, så långt kan jag sträcka mig att berätta.

  2. Kul att du är nöjd med byggarna! Marknadsplan.. inget för mig som du vet. Å att få blommor till något speciellt å som åtminstone maken minns är fint:-)

  3. Lycka till med marknadsplanen. Låter komplicerat i mina öron…

    Grattis till er årsdag dessutom!

  4. Förlovningsdagen är den lättaste för oss att minnas, nyårsdagen. Värre är det med årsdagen och bröllopsdagen… Men jag tror inte vi har glömt det än, men så handlar det ju ”bara” och 11 och 5 år.

  5. marknadsplan och en massa byggjobbare, låter jobbigt
    kram

Kommentera

