Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

På kurs

Och inte vet jag riktigt vad jag ska göra. I köket gör snickarna sitt sista pass. På torsdag kommer plattsättaren och sen kommer det en målare och om en fjorton dagar. På fredag ska det nog kunna bli en bild på själva köksdelen.

Hunden vrålade över rådjur i trädgården i arla ottan. Man vaknar en halv meter över sängen i ren skräck. Lagom till dess vi slumrat in igen ringde klockan. Det kan vara det också som gör mig så trött.

5 kommentarer

  1. irrhönan

    Jobbigt med vakthund som inte låter dig sova när du är trött!
    Vila mitt på dagen?

  2. Jyckens vrål verkar bekant…. Övriga i flocken som för tillfället är både blinda och sömndöva måste ju få veta vad som är på gång! Du piggnar nog till snart ska du se och tänk va gött det ska bli framöver när renoveringen är klar 🙂

    KRAM!

  3. Japp, det kan vara en av orsakerna…

  4. Vaknade själv i morse av ett jäddrans liv på katterna…de for runt i lägenheten som torra skinn…rakt över mig varvid blodvite uppstod av ett par vassa klor rakt in i låret…gissa vem som hamnade tre meter upp i luften här då? haha

    Sen somnade jag igen…!

  5. Aha Freda – fotodag. Lägger Du köket på en spegel då?

Kommentera

