Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

I en annan del av köket

20120307-111726.jpg

Där står de här högskåpen. Där tänker jag mig att ha värmeljus, kökshandukar, servetter och glödlampor och sånt. I vitrindelen ska finglasen få bo. Väggarna är tänkta att bli ljusgrå i två nyanser lite mörkare där det är blått idag. Måhända en försiktig färgsättning men då tänker jag mig att det blir ganska fritt fram med gardiner och soffdyna. Jo, det är så sant, det ska på en täckskiva på skåpet också men den fanns inte på plats. Det är en fantastisk lyx att känna att det finns plats för jox.

8 kommentarer

  1. Det första jag tittade på var naturligtvis…… din goa Rottis!
    Det kommer säkerligen att bli jätteläckert! Din idé med försiktig färgsättning gillar jag skarpt, för den använder jag mig av själv 😉

    Lycka till i fortsättningen!

  2. Si så där jag. Det går framåt men vad du gör sätt inte upp svarta gardiner även om det verkar vara modernt nu

    • Inga svarta gardiner, jag lovar.

  3. Åh så fint OCH så praktiskt dessutom!

  4. Aldrig fel med förvaringsutrymmen…vi har ett helt förråd utan skåp eller lådor där allt bara staplas på hög…nä…bra jobbat 🙂

  5. Såååå fint det blir i ditt stora kök! Trodde fö en sekund att du skulle stoppa vovven in i det stora skåpet;-)
    Jag gillar gråtoner! Hur lätt som helst att piffa upp miljön med roliga färger runt omkring!

  6. ett stort förvaringsutrymme och så din fina vovvs
    kramar

  7. Det kommer att bli verkligen fint. De där två grå nyanserna på väggen … 🙂 bara det låter urläckert.

    Kram!

Kommentera

