Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Nu syns det

20120312-090242.jpg

23 kommentarer

  1. Snyggt! Är det vinsten i din utlottning? 😉

  2. Man kan få en kopp kaffe och beundra köket efter den guidade turen i garaget.

  3. Jösses va snyggt det blev…man blir ju sugen själv….är så trött på det vita kaklet vi har här från 67 nån gång…!

    Härligt :)))))))))))

    • Vi hade tänkt vitt/ljust från början men i såg att det hade blivit rent för mycket ljust och blankt. Det här blev kalasbra.

  4. Riktigt riktigt nice!

    Sv: Det finns såna semestrar i Irland, det såg jag när jag googlade runt!

  5. Så jättesnyggt!!

  6. Kanoners snyggt hörru! 🙂

  7. Gun

    Väldigt snyggt!

  8. Kanonmysigt och fräsht! 🙂

  9. De där kaklek verkar väldigt likt vårat 😀 SNYGGT!!!!

  10. WOW, vilket läckert kök. Där kommer ni att trivas bra! 🙂

  11. Tjusigt! Hur bra som helst!

  12. Snyggt! Går du bara runt och myser i köket nu? Det kan nämligen jag göra när jag fått det fint! 🙂

  13. Men vad kul! Är det klart nu. Grattis. Tänk vad kaffet kommer att smaka gott härifrån:)

    • Det fattas en målare som ska fixa lite i själva köket och matrummet men sen är det klart.

  14. Snyggt!
    Svar: Man behöver bara gilla doften av kokkaffe själv dricker jag ekologiskt brygg 🙂

  15. Ursnyggt!

  16. Vad fint det blev! Lyllo dig med nytt kök 🙂

  17. wow vad fint det blev, ja nu syns det riktigt ordentligt
    kramar

  18. Så himla fint! Lyckos dig!

    Är skåpen fyllda? 😉

    • Skåpen är redan överfyllda.

  19. Det där blev raffinerat! Himla snyggt! Och jag grämer mig alltså fortfarande att vi inte tänkte till hos oss när det gäller diskbänken och micron

    • Det är väldigt skönt att slippa ha den på en bänk.

Kommentera

