Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Glad är inte ordet

10 kommentarer

  1. Har ni snö nu? Faaaan vad grymt i såfall!

    • Har snö är väl att ta i men det yr snö i luften.

  2. Men det var väl onödigt…

  3. Hörde att det var lite kaos uppåt i landet.

  4. Här är det sol och äntligen lite vår-feeling! 😉

    Men du, den där rutan du kommenterade om på min blogg, farbrorcaisa, vart kommer den ifrån?? Hur får jag bort den??

    • Ingen aning. Ingen aning alls. Den dök upp, jag kryssade bort den.

  5. Gun

    Ja fy vad det vräker ner, inte kul..

  6. Härligt Selma! Ut i backen med Dej!

  7. Förbannad är nog mera rätt – åtminstone i mitt fall. 10 cm blötslö i nollåtta, vattenpölar och förstörda Adidas… borde kanske köpa gummistövlar någon gång…

  8. Jag får fnatt! Vill aldrig ha snö och nu är det för jäkligt… vill ha värme nu!

Kommentera

