Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Lilla gosnosen

Han är lite trött nu. Lite lydnadsplan där han bara tramsade och så lite agility på det. Sen for vi hem och packade en termos och for till skogs. Ett spår lite fika och en långt längre promenad än vad Runkee-Per visar. Den förbaskade appen fick för sig att börja mätningen från hemmet och vid inte vet jag vilken tidpunkt men jag trodde inte att någon skulle tro på att jag promenerat i ett tempo av 141 km/h flygrakt genom skogen. Det var bara att nollställa eländet.

Ibland måste man bara kramas lite

Hemma låg vaktdjuret och höll koll på inkräktare.

Här vaktar jag!

13 kommentarer

  1. Ash Runkepelle skall man strunda i . Jag kör funbeat eller vad det nu heter nu för tiden. Gullevakt Du har förresten.

  2. vilken härlig kram det blev 🙂 och en sötis som vaktar
    kramar

  3. Vilken underbart vacker katt. Kramar är mysigt och energigivande 🙂

    Kram

  4. Tycker att bilden är helt underbar faktiskt, den med vovven och maken!!! Ja och 144 km/t låter ju helt fantastiskt. Kanske någon ny karriär som raket på G;-)

    • Fast det är inte maken son kramas. Det är jag.

  5. Ser så där jättegott ut!!

  6. Det var inte en björnkram du fick … utan en riktig go´ rottiskram! Och katten ser ut som ett rovdjur där han/hon ligger och vaktar … Ett vackert rovdjur!

    Kram!

  7. Så mysig kram du fick 😉 och vilken fin kissekatt, mycket likt min systers faktiskt.

  8. polyvalentina

    Runkeeper litar jag inte på heller. Den drar alltid iväg en extra sträcka ner på byn så man verkar ha gått i ljusets hastighet.

  9. Bra att ha någon som vaktar huset. Klarar du det tempot i skogsterräng så är du inte dålig… 141 km/tim *skrattar*

  10. Nu blir jag impregnerad…. eller heter de imponerad??? 😀 141km/h…. Fint vaktdjur du har 😀

  11. minagladadagar

    Oavsett lydnad så är det ju fantastiskt söta djur ni har!!! Det är ju det viktigaste!
    Kram!

Trackbacks

  1. Ledset mitt i det glada | Irrhönekackel

Kommentera

