Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Keldjuret

20120525-163532.jpg

8 kommentarer

  1. Det ser ut som om han väntar på något gott!
    Svar: Det kommer fler bilder av Robert Nyberg i min blogg, med ojämna mellanrum. Jag taggar dom med välfärd… 😉

  2. Ett förväntansfullt keldjur … 🙂

  3. Mina Speglar

    What a kiss!

  4. Nja… på avstånd för mig i så fall, på stort avstånd;-)

    • Så du säger. Alla avstånd från de egna människorna som överstiger ett högställt frimärke är för långt borta, om vovven själv får välja.

  5. Gosplutten. Hellre bilder på såna där djur än den där slemmigt äckliga saken du la in tidigare. Huuuuuuuuuuuu!!! Jag som har grodfobi.

  6. 4U2

    Vilken fin tunga! Skulle inte våga visa min! 😉

  7. Vilken myyysrottis;-)

Kommentera

