Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Segt

Det går segt. Både med mina projekt och med min skalle. Diffus obehagskänsla, kanske 37,2 i feber och lite skallebank. Bara så där att det är segt. Inte tillräckligt för att man ska slippa nåt.

Jag håller på med en storröj nu igen. Nu är det mitt rum där alltför mycket bara lastats in som ska komma iordning tänkte jag. Det går så där. Jag hittar för mycket jox och maken är en fegis. Han vill inte ta på sig jobbet om jag inte lovar att inte fråga efter bortstädade saker eller skylla på honom om nåt viktigt kommer bort.

3 kommentarer

  1. På något vis är det bättre när det bryter ut så man kan få det överstökat. Hoppas du snart är pigg igen!

  2. 37,2 i feber är feber. Alla skrattar bara när man säger det, men ligger man på 36,4 i normalfall så är man sjuk med 37,2, så är det bara. Men ingen tror mig heller;-)
    Som sakt våra makar skulle kunna flytta ihop och leka familjen ekorre;-)

    • Man får inte mycket sympati eller tyck synd om inte. Jag tror det blir en tidig kväll även i afton.

Kommentera

