Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Vidundret

20120619-071121.jpg

9 kommentarer

  1. Oj, så många trådar, jag förstår om det var besvärligt att trä. Jag hade tänkt köpa en symaskin men jag tror jag avstår om det är så här de ser ut nuförtiden.

    • Det där är en specialare och ett komplement t en vanlig.

  2. För mig räcker det med en maskin som syr rak och zick-zack.Kram

  3. För komplicerad för mig…

  4. Oj oj oj så besvärligt det ser ut. Tacka vet jag min gamla trampmaskin. Där kan det inte bli fel.

  5. Jag förstår nästan att det inte går så bra, jag menar vidundret ser ut som ett gigantiskt monster;-)

  6. jag ska köpa en vanlig enkel symaskin, bara med zickzack

  7. Ett sådant vidunder skulle jag inte kunna hantera.

  8. Verkar lite väl avancerat för mig.Men perfekta barnkläder blir det säkert när det blivit färdigt.Fast för min del så duger min gamla Huskvarna jag köpte begagnat på Tradera, den är vad jag klarar av att förstå sig på.

Kommentera

