Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Ibland blir det bråttom och ibland är man extrasnygg

Här var det inte så bråttom

Men sen blev det jättebråttom ut. Eftersom jag insåg vad ärendet gällde var det bara att kasta sig. Inga fickor på kläderna, vid bajspåsar och Frolic i bh:n, där går min gräns. Vad göra? Fram med hiskeliga magväskan. En blå och röd historia. Matchade inte alls min lila klänning och gjorde att hela ekipaget såg mer än lovligt knepigt ut.

Nå nöden har ingen lag och lilla vännen såg så skuttande lycklig ut efter att fått placera ett halvt kg diarre i diket. Allt är husses fel som gav honom ett gigantiskt nöthjärta att kalasa på igår. Det var dessutom inte helt fräscht om vi säger så. Kanske får man se det som någon typa av systemrensning och detox på rottweilervis och gott var det sa hunden, så länge det varade.

Men en sak som jag undrar över är varför det prompt måste vara extra mycket folk och extra mycket folk man faktiskt känner ute när man klädd som jag vet inte vad är ute med diarrevovve.

10 kommentarer

  1. ja😀 varför är det alltid så🙂 annars kan man minsann vara nästan helt ensam därute
    kramar

  2. Visst är det typiskt, samma som när man bara drar på sig något för att snabbt sticka upp på köpcentrat och då träffar man alla man känner. Sen när man har en hemmadag så är man så jääävla snygg i håret…

  3. För att inte tala om hur mkt folk det är ute när man glömt påsarna hemma.😉

  4. Ojdå, stackars maggen. Hoppas den har fixat till sig.

    Varför blev det ingen bild på dagens outfit, förresten?😀

  5. Ett typiskt frunatmaken inlägg som jag gillar skarpt bortsett från…. Yuck;-)

  6. De kan man fråga sig….. De är säkert nån naturlag om alltets djä….😀

  7. Ett tillfälle då jag antar att man önskar att hunden vore en dvärgpinscher.

  8. irrhönan

    Det finns dagar när jag är extra glad för storleken på min vovve…🙂

    *pst* var det ingen som fotade dagens outfit?!😉

    • Ingen dagens outfit. Väskan for av snabbt som en grisblink.

  9. Mia

    Jo, nog är det så… Att man träffar på folk när man minst vill det.

Kommentera

