Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Men va jag är duktig!

Ni vet när man jobbar och man inte alls har tid, då hinner man allt möjligt av bara farten. Nu har jag varit dig tillräckligt länge för att det ska kännas som jag gjort verkliga storverk idag så långt. Jag har skjutsat en Humla till bussen, gått ut med hunden, skickat arbetsgivarintyg till a-kassan (om maken postar det), fått tid på måndag hos tandläkaren för tanden som de lagade före semestern…, fått tid för bilen nästa tisdag och fått en lånebil så jag slipper häcka där.

Det ska bli skönt att börja jobba igen på ett sätt. På det här viset känns det som att det är så himla mycket att stå i. Flera aktiviteter idag och en varje dag i två dagar nästa vecka. Hur ska jag hinna?

2 kommentarer

  1. Eller så vänder du på steken och undrar hur du kommer att hinna jobba;-)

  2. Gun

    Haha, ja precis så är det. Jag har tänkt ringa ett samtal i flera veckor nu. Nästa vecka jobbar jag som vanligt, då blir det nog av att ringa också.

Kommentera

