Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Ett stim kantareller.

20120805-185520.jpg

12 kommentarer

  1. Ser det ut så, har man kommit rätt.

  2. åh vad mycket🙂 så gott
    kramar

  3. Är du säker på att det inte är såna däringa falska kantareller? Såna finns, har jag hört…😉

  4. Härlig syn när man springer på såna ställen

  5. Wow….. vi hittade våra på ;D Mums!

  6. Hemsydda kalsonger – kan inte låta bli att föreställa mig dessa i tyget du visade för ett par dagar sedan;-)
    Ja du verkar verkligen ha upptäckt skogens guld och verkar ha hur mycket som helst av kantisar att välja på. Härligt, för kantisar är ju sååååå goda!

    • Nu använde jag mig av en klämmig trikå med dödskallar på

  7. Gun

    Åååhhh! Jag hittar aldrig såna mängder, jag som letat så ofta i så många år. Men trattkantareller hittar vi, hur mycket som helst. De är inte lika goda..

  8. Wow, ett sådant ställe önskar jag att jag ska hitta i höst.

  9. Åhhh jag måste ta mig samman och gå ut och plocka, det finns hur mycket som helst i år. De gula är bäst till stek och stuvning och trattisar till soppa.

    • Jag älskar de gula.

  10. Åsåmumsigt!

Kommentera

