Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Efter att röjt och städat hela helgen

Inleder jag måndagsmorgonen med att plocka i diskmaskin som står på vid gavel. Starta den samma eftersom den blir full om man plockar i den. Slänga skräp på diskbänken och torka den från matrester. Dessutom ett litet fynd av diverse andra matrester i botten på diskhon. I veckan ska jag till doktorn som ska kolla på ett horn som växer i pannan. Jag är mer häpen att det inte är två, utan mest en fettknöl som nu börjar sticka fram genom luggen.

6 kommentarer

  1. En enhornad djävul? De skär bort snabbt och smidigt. Kram

  2. Hoppas att det går bra hos doktorn!

  3. Det där med matrester i diskhon – jag blir vansinnig! Jag tar alltid upp, men herren/herrarna gör det inte, en fet smäll med stekspaden mitt i pannan skulle dom ha!

    • Det låter som en bra metod.

  4. Den metoden tror jag åxå jag ska anamma😀 Enhörningar är väl väldigt sällsynta😀

  5. Helena

    Oh, du är en enhörning!😀

Kommentera

