Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Idag ska den bort

Knölen under luggen ska väck. Undrar så om det visar sig va en geniknöl, rena ondskan eller bara en fettknöl. Att det var det sistnämnda sa doktorn som klämde på den sist. Det värsta som kan hända är nog att doktorn idag ingenting gör åt saken. Nu börjar den vara ett frisyrproblem.

Tandläkaren i måndags kunde ingenting göra. Kronan som skulle på var för hög. Jag grät faktiskt en skvätt när jag kom hem. Hurtig galghumor i all ära men ibland känns det jobbigt med skräptänder.

Det mesta kunde visst vara värre och andra har det långt svårare men lite nu och då gråter man en skvätt i alla fall.

5 kommentarer

  1. Gun

    Ja, ibland får man deppa. Det hjälper liksom inte alltid att tänka på att andra har det värre. Hoppas det går bra idag.

    • Av alla som är jag har jag det värst.

  2. En fettknöl brukar vara en enkel sak att smidigt ta bort!

    • Jag gissar det.

  3. Det kan ju vara ett djävulshorn… eller så är du en enhörning. Låt det växa och turnera med den!😉
    Trist att det inte fungera hos tandläkaren. Jag ska dit för att laga hål, hoppas han kan ta alla på en och samma gång så att jag slipper springa som en galning där,

Kommentera

