Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

En sån där dag

Idag har det varit en tung dag. En sån där dag då saker inte blir färdiga, saker glöms bort, saker blandas ihop och allt är bara kaos och jobbigt. Själv känner jag mig som en äkta slarvaktig korkskalle med ärthjärna i absolut sista stadiet. Jag försöker fundera på vad jag skulle säga om nån annat yrslat till det som jag idag. Då skulle jag säga: men snälla du alla har såna dagar. Det händer och så går man vidare. Konstigt att man är så mycket elakare mot sig själv.

10 kommentarer

  1. Så enormt klok du är! Det är svårt att tänka så, håller helt med, men ska försöka bättra mig…

  2. Ja, varför är man det? Andra muntrar man upp och så är man självkritisk så att det stänker om den. Skärpning.

    • Ja, jag har varit klantig idag men det är ju faktiskt inte bara jag som är det ibland.

  3. Ja visst är det konstigt att man ofta är så hård mot sig själv.

  4. Morn. Glöm gårdagen och ta tag i den nya dagen. Kram

  5. Du har rätt. Man borde tänka på samma sätt när det gäller en själv.

  6. Alternativt bli stentuff mot alla andra också😉

  7. Just det! Alla har sådana dagar och alla känner sig så ibland. Unna dig något gott, så känns det bättre sedan.
    Kram

  8. Ja man är en hård domare mot sig själv…..

  9. irrhönan

    Känner igen känslan. Och den egna hammaren.
    *kramar om*

Kommentera

