Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Det här med att rationalisera

Nu verkar det klart. Mina arbetsuppgifter, stordelen av dem, funkar alldeles automatiskt. Lite fix med rutiner och sånt är kvar men på det hela taget även om man inte törs ropa hej.

Jobbet vet jag att jag har till den sista december. I det är det ingen ändring även om jag känner mig lite oövervinnelig just idag. Chefen verkar gilla mitt jobb och det finns en hel del annat som behöver göras också så just nu är jag inte så orolig. Idag sa chefen tex att hela mitt jobb blivit så smidigt och snabbt fixat sen jag började även innan det gick digitalt alls. Där var ärenden i stora högar innan och idag när jag gick hem hade jag ett som jag tar imorgon tänkte jag. Man ska ha nåt att göra imorgon med.

Annars händer det inte så mycket alls. Det är mörkt när jag far. Det är mörkt när jag kommer hem och jag har ätit ärtsoppa till middag trots att det bara är onsdag.

5 kommentarer

  1. Jo..mörkare och mörkare på mornarna nu, men jag har hittat knepet, jag går SENARE för varje dag istället…synd att jag inte kan gå hem tidigare bara…haha.

    Fint att du trivs…gött mos som vi säger här i Göteborg.🙂

  2. Låter helt enkelt som vardagen och livet… Bra att allt fungerar.

  3. Vad skönt att du trivs på jobbet och att andra trivs med dig.

  4. Människor som avskaffar sina egna arbetsuppgifter måste ju vara en arbetsgivares dröm. Du kommer att få stanna kvar i evighet, åtminstone tills det bara är han och du kvar.😉

  5. Bra jobbat! Du verkar ha haft mycket energi i dig och det uppskattas förstås!

Kommentera

