Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

På jobbet

Där är det stress och jäkt. Lite är det som med alla andra ställen allt ska liksom göras klart före jul. Chefen är söt och säger snällsaker. Ändå vaknar jag ibland på småtimmarna och tänker jobb. I morgon ska jag dock lämna det fysiska arbetet, en massa mappar till min efterträdare och i dag har jag slutfört min första ”från ax till limpa” i det nya.

På det hela taget känns det bra även om det snurrar en massa tankar. Nåja, så småningom kommer jag att veta vart det bär hän.

6 kommentarer

  1. Lite kruptisk är du allt här måste jag säga…

  2. Du kan verkligen konsten att uttrycka dig i ord men inte säga för mycket! Ska bli spännande att följa utvecklingen av ditt jobb.

  3. Inte för att jag vet vad du arbetar med, men det låter som om du arbetar på ett liknande sätt som jag gör. Några veckor/månader än här och än där. Spännande om vi får veta litet mer.

  4. Fortsättning följer med andra ord…

  5. Vet du….jag känner igen det där till 100% och det vet jag att vi inte är ensamma om att känna.

  6. Alltid mycket nu inför julhelgen och ledighet.

Kommentera

