Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Nytt År

Om det blir gott också får man väl se. Det börjar tvekande och snorigt. En del förändringar till det bättre tror jag att jag har att se fram emot. En del färre irritationsmoment som borde försvinna, andra som blir kvar. På jobbet börjar det hända saker som kanske kan vara till det bättre men den som lever får se. Det mesta kommer nog annars att vara sig likt gissar jag. Det är på nåt vis så det känns så här när man varit med ett tag. Man känner för det mesta igen sig.

7 kommentarer

  1. God fortsättning på det nya året!

  2. Det pizzaförslag lämnar inget mer att önska. Men är det verkligen en pizza? Kram

  3. Ash det nya året kommer alltid.

  4. Mia

    God fortsättning till dig! Hoppas året blir bra både för er och för mig…😉

  5. Jo, man känner igen sig och det är gott så.🙂

  6. Ett riktigt GOTT NYTT ÅR
    Och visst är det lite häftigt att inget är förutbestämt för 2013 och det därför kan bli hur bra som helst
    Hoppas det blir det🙂

  7. Det blir ju oftast lika samma tycker jag men det är alltid roligt första veckan på nya året iaf!

Kommentera

