Frunatmaken's Blog

joorå så att men – näe berätta

Det finns en marknad

20130127-194721.jpg

14 kommentarer

  1. Det här var ju ett fantasieggande blogginlägg!😉

  2. Det kan jag inte förneka😉

  3. BP

    ????????? Tänkte du på Hindersmässan i Örebro eller;-)

  4. Det gör det nog.🙂

  5. Och?

  6. För vad?

  7. irrhönan

    Och här går jag då och då och klagar min nöd över saknad på manligt sällskap.
    Så onödigt!! Varför finns inga såna lappar i min lokalbutik?

  8. ullebengtsson

    Jag tycker det var väldigt gulligt och jag hoppas verkligen nån snäll fjälla nappade.

  9. Tänk att man är upptagen😀

  10. hehe… försöka duger…. Undrar om han får napp…

  11. Hihi, undra hur det gått.😉

  12. Nu såg jag bilden, den var inte med förra gången, bara rubriken! Det här var ju en kanonbra annons. Klart att han får napp!

    • Den hade inte laddat upp sig från mobilen …

  13. Häftig presentation av sig själv! Vet du om någon ”Fjälla” nappat?

Kommentera

